Yhdistys

Yhdistyksen toimialueena on Hämeenlinnan kaupunki ja sen tarkoituksena on koota Hämeenlinnan kaupungin, seurakunnan ja koulutuskuntayhtymä Tavastian palveluksessa työskentelevät ja yhdistyksen järjestämisalalle opiskelevat liiton piiriin.

Koulutuskorvaus

Yhdistys tukee tasapuolisesti, talousarvion puitteissa jäsentensä osallistumista sellaisiin  JHL:n koulutuskalenterissa oleviin koulutuksiin ja tapahtumiin, joiden kustannuksia työnantaja tai muu taho ei korvaa.

Kustannuskorvauksia voi hakea yhdisyksen hallitukselle osoitetulla vapaamuotoisella hakemuksella.

Ammatillisten opintopäivien kustannuksia haetaan ensisijaisesti työnantajalta.

Työväenlehtituki

Liiton lehtituki vuodelle 2023 on 10,00 € ja yhdistyksen tuki 20,00 €.  Tuen piiriin kuuluvat JHL:n luettelon mukaiset työväenlehdet.  Edut maksetaan suoraan tilattavalle lehdelle.