ELÄMÄLTÄ KAIKEN SAIN

Rakkautta ja komediaa. Koskettavaa ja elämänmakuista tunnelmaa. Tätä on luvassa kesällä 2024 kun arvostelumenestys Elämältä kaiken sain -musiikkikomedia nähdään Hämeenlinnan Uudessa Kesäteatterissa. Elämältä kaiken sain -musiikkikomediassa Pepe Willbergin hitit kajahtavat komeasti loistavien laulajien ja live bändin esittäminä. Se on inhimillinen tarina rakkaudesta, elämästä ja vanhasta kitarasta, joka sotkee kaiken. Luvassa on viihdyttävä ja romanttinen komedia, jossa elämä yllättää ja rakkaus kipunoi. Lopussa voi vain huokaista; mikään ei mennyt niin kuin piti, mutta kaikki meni silti ihan hyvin! Huippumuusikoista koostuvan livebändin säestämän esityksen rooleissa nähdään jälleen erinomaisesti laulava, komediaa taitava näyttelijäkaarti: Anna Hanski, Ilkka Merivaara, Maija Rissanen, Petrus Kähkönen / Jarno Hyökyvaara, Leena Rousti ja Miikka J. Anttila.

Esitykset 26.6. - 17.8.2024 Esitys kestää noin 2 tuntia 15 minuuttia sisältäen väliajan Esitysaikataulut ja lisätiedot www.hukteatteri.fi *) JHL 049 ry:n jäsenille erikoishintaiset liput 35,50 € (norm. 39 €) *) JHL 049 ry:n jäsenille JA HML kaupungin työntekijöiden erikoishintaisia lippuja 32 € Lippujen varaus kesäteatterin lipunmyynnistä info@hukteatteri.fi

Lippujen lunastus torin lipunmyyntipisteestä 17.6.-9.8.2024 (ma-pe klo 10.30-16.00) tai ovelta viimeistään puoli tuntia ennen esitystä.

Muistathan ottaa mukaan jäsenkortin ja mahdollisen kaupungin henkilökuntakortin!

Ps. Maksuvälineenä käy käteinen, pankki- ja luottokortit sekä Smartum, Edenred ja ePassi

KANTA-HÄMEEN JHL YHDISTYSTEN ENSIMMÄISET YHTEISET KEVÄTKARKELOT lauantaina 18.5. Kerhoravintola Seiskassa (Suomen Kasarmi 7, 13100 HML) klo 18-24

Illan antiin kuuluu hyvää ruokaa (alkumalja, 3 eri salaattia, paahdetut juurekset, lohkoperunat, pilahviriisi ja broilerin fileetä bearnaisekastikkeella sekä yksi vapaavalintainen kaato ruokajuomaa), loistava suomirock-covereita soittava Täryjyrä-bändi (https://www.youtube.com/@taryjyraorkesteri) sekä yllätysohjelmaa, arpajaisia ja mukavaa yhdessäoloa. Tietysti juhla on myös iso mahdollisuus tutustua KantaHämeen alueen muiden JHL-yhdistysten jäseniin.

Juhlaan on bussikuljetus: Reitti 1 Läyliäinen(klo 16.10)-Lopen kk(klo 16.30)-Launonen(klo 16.45)-Riihimäki(klo 17)-Tervakoski(klo 17.15)-HML Reitti 2 Oitti(klo 16.30)-Hikiä(klo 16.45)-Ryttylä(klo 17)-Turenki(klo 17.20)-HML Reitti 3 Jokioinen(klo 16.30)-Forssa(klo 16.45)-Renko(klo 17.15)-HML Paluulähdöt Hämeenlinnasta klo 0.00 HUOM! Aikataulu on alustava, muutoksia voi tulla.

Lipun hinta 35€ jäsen, 45€ ei-jäsen. Lipun myynti alkaa maanantaina 18.3. Ilmoittautumiset 3.5. mennessä sähköpostilla juha.kankus@riihimaki.fi Kerro ilmoittautumisen yhteydessä yhdistyksesi numero, mahdolliset ruoka-aineallergiat ja bussikyydin tarve

Jäsenistölle tulee myyntiin 19 kpl Wanaja festivaalin 2-päiväisiä lippuja 80 euron jäsenhintaan. Lippujen varaus alkaa ma 6.5.2024 ja päättyy 12.5.2024. Lippuja voi varata 1 per jäsen.

Liput jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä. Huomaathan, että varaaminen alkaa vasta ma 6.5.- ei aiemmin.
Lippujen varaukset osoitteeseen merita.virtanen@hmledu.fi . Ilmoittautuessa kerro nimesi ja jäsennumerosi. Ilmoittautumisajan päätyttyä saat ohjeet lipun maksamiseen ja lipun saamiseen. Kannattaa olla nopea, jos haluat hyödyntää erinomaisen tarjouksen!
Yt.
Hämeenlinnan kaupungin JHL ry 049